недеља, 25. новембар 2018.

Oto Pestner / jutjub komentar



M. dragic //YOUTUBE

Sećam se dana kad sam ga prvi put slušao...
bilo je to na Omladinskom festivalu u Subotici.... 
njegovo pevanje komentarisao sam sa pok.Đorđem Novkovićem..
obojica smo se složili da je pred njim jedna uspešna karijera...
.i danas sam ubeđen da bi bilo bolje da je nakon toga prešao u Beograd ili Zagreb...
napravio bi sigurno puno više i bio zvezda cele bivše velike Juge...
ovako,njegov nastavak pevanja,osim nekoliko izuzetaka sa Splita,sveo se isključivo na slovenački jezik....
ta opcija je značila daleko manje tržište,a tim i manju slavu,mada je njegova puna vrednost iskazana u, koliko sam video, sving kvartetima i interpretacijama crnačkih duhovnih pesama,kao i klasicima kao R.Charles,Presley i dr...
.
bez obzira na sve on je za mene sam vrh pevača lepe pesme jednog lepog vremena.

Нема коментара: