недеља, 18. новембар 2018.

DAVNE PUNK DOGODOVŠTINE (S PRVOM GENERACIJOM PUNK PRISNE PORODICE)


Ivan Glišić /FACEBOOK


Početkom osamdesetih dođu kod mene, na čuveni šabački vašar, punksi iz rume, novog sada, beograda, zagreba... njih dvadesetak. smestih ih kod mene, imao sam trosed u mom sobičku, šestoro na trosedu, šestoro na podu. moji sada uspokojeni matorci dopustiše da ostale smestim u veliku sobu. 

Odemo na vašar, ali ponestalo nam para za pivo i klopu. onda jedan od punksa reče, kad smo zastali ispred neke šatre: gle onog pevača, u farmerkama, liči na rokera. hajde pitaj njega ili gazdu šatre da nam da pivo i ćevape, a ti da mu napišeš zauzvrat neki narodnjak. ja se nećkam, hoću, neću, to nije punk. ma jeste, dokaži da punksi mogu sve, a ostali ne mogu što i punksi. na kraju ok. pitamo pevača i gazdu, kad oni znaju za mene i moju ULICU JORGOVANA. vele, napiši nešto, a pijte i jedite koliko vam drago. i bi tako, sedosmo, jedosmo ćevape, pečenje, piva koliko hoćeš, i ja napisah pesmu MOJE SU OČI DVE KRUPNE SUZE.

Odnesem mom kompozitoru Radoslavu Graiću i on napisa melodiju, Kemal to, uz pratnju orkestra Šapčanina Branimira Đokića snimi za produkciju 'Diskos'. Bio je to neviđeni hit, i još uvek je. Vidim, Kemal ga postavio na svom sajtu, i naveo mene i graju. Čitam komentare ispod pesme. Ne mogu da verujem koliko padaju u sentiš ovi koji je slušaju i lajkuju. A SAD ČITAM ŠTA JE NAPISAO JEDAN OD NJIH: 

Vladimir Mikic (Пре 2 месеца):
"Artikal proizveden 1983. God rok upotrebe do smaka sveta."

Eto! Da ne beše dvadesetak punksa onda, ne bi ni bilo ove stvari, Sa ROKOM UPOTREBE DO SMAKA SVETA! ha-ha...

Нема коментара: