уторак, 16. мај 2017.

Jedan zapis o TV SERIJI Crni sneg --> 1966.g.

 


 Tekst: Slavica Novaković (KG)
izvor - FACEBOOK 


TV SERIJA - Crni sneg 

godina - 1966.g.
Režija: Radivoje Lola Đukić
Uloge: Marija Crnobori, Miodrag Petrović Čkalja, Vera Đukić, Đokica
MILAKOVIĆ, Predrag Tasovac, Bata Paskaljević, Stevo Žigon, Danica Aćimac... (ogrešiću se o one koje nisam pomenula, jer svaka je uloga vrlo važna bila.)

Lola je pravio serije koje su bile “zabava za narod”. Tako su okarakterisane. Ali, nije baš bilo sve tako. Kroz humor i vešte dosetke, njegovi likovi su govorili ono što su mislili, a retko govorili, obični, mali ljudi. Zato je Lola, vrlo često, bio u nemilosti onih gore. Pogrešno je da kažem “vlast” jer, oni su jednostavno bili “oni gore” i to nije bila promenljiva kategorija. Da me mlađi, ako ovo pročitaju, pogrešno ne razumeju, narod je šezdesetih bio sinonim za građanin danas. Da sam rekla građanin, šezdesetih bi to bio onaj koji je živeo u gradu, pa bih, neopravdano, izostavila sve ostale.
Neću da vam pričam o seriji. Ja se nje i ne sećam dobro. Ono čega se jasno, danas, sećam su opusrele ulice u vreme emitovanja serije (bilo koje Loline ili Novakove). Svi su u gostima kod rođaka, prijatelja ili komšije, koji ima televizor.


I, setila sam se ove pesme.


Nisam se slučajno setila. Pustila sam miks Arsenovih pesama i desilo se.
Posle sam potražila i seriju. 

Ma, pogledajte, biće vam super!

1 коментар:

Unknown је рекао...

Đokica nije Milenković već MILAKOVIĆ