четвртак, 8. април 2010.

Svi junaci mojih pesama

„Fusnota“ je treća knjiga Kornelija - Bate Kovača koju je nedavno objavila izdavačka kuća „Laguna“, a knjigu čine priče o pesmama koje su obeležile ne samo karijeru našeg slavnog kompozitora već i živote mnogih od nas. Legendarne pesme kao što su „Četri mladića idu s Trebevića“, „Etida“, „Jedna žena“, „Ti si mi u krvi“, „Trla baba lan“, „Tata Ko i mama Spo“ bile su prilika Korneliju da na zanimljiv način dopiše svoju biografiju.
- Većina priča o pesmama su istinite. Od priče o mom prvom hitu „Četri mladića idu s Trebevića“ koji sam davno snimio sa „Kvintetom Kornelija Kovača“ do priče o pesmi „Jedna žena“ u kojoj se pojavljuju neki ljudi koji su mi bili inspiracija u životu (kreator Aleksandar Joksimović, Rori Glager iz grupe „Taste“ itd.). Trudio sam se da priče budu zanimljive čitaocima. Budući da ovaj put imam dobrog izdavača, nadam se da će knjiga stići do svih onih ljudi koji vole i cene moj rad - rekao nam je Kornelije Kovač koji ovih dana predano radi na muzici za mjuzikl „Glorija“ Ranka Marinkovića.
- Radim muziku za predstavu „Glorija“ koji režira Iva Milošević, a predstava će se premijerno izvesti ove godine u Budvi. Tekstove pesama piše Maja Pelević, a zbog rada na ovoj predstavi malo sam odložio rad na mom novom instrumentalnom albumu na kome će mi gosti biti slavni gitaristi Dominik Miler, Miroslav Tadić i Vlatko Stefanovski - priča Kornelije Kovač.
Kornelije je poslednjih godina radio pesme i za pevače i bendove u Sloveniji.
- U Sloveniji sam napravio odličnu saradnju sa bendovima i izvođačima kao što su „Halgato“ iz Prekomurja, „Eroika“ i Natlija Verbaten. Bend „Halgato“ koji izvodi cigansku tamburašku muziku nedavno mi je tražio dozvolu da obradi numeru „Aoj Nono bela“ koju je snimio Zdravko Čolić. Rado bih sarađivao i u budućnosti sa izvođačima i pevačima iz Srbije koji imaju renome kao što su Zdravko Čolić ili Lepa Brena. (izvor --- BLIC)

Нема коментара: