понедељак, 27. април 2015.

TEREZA KESOVIJA - Nono, moj dobri nono // SPLIT 69



Toliko prelipi priča pričat si zna,
tu san upoznala svit, a bila san mala
i ne znan da l' san rekla ti fala,
za tajne ča san otkrila ja...

O, nono, nono, nono, dobri moj nono,
sve manje ljudi znan ča nalik su na te,
o, nono, nono, nono, dobri moj nono,
al' sriće o kojoj si priča i ljubavi za te
uvik znaj bit će u srcu mom.


Reka si, sićan se dobro i glasa tvog:
"Život je spleten od tuge i od veselja
i pamti, uvik puni smo želja,
al' malo se ostvari od tog"...
(drago @ 2005-01-04)


Prepjev od Domenika Modugna!
(He he @ 2005-08-05)

Festivalska uspjesnica sa Internacionalnog festivala zabavne glazbe Split ´69, koju su otpjevali Tereza Kesovija u originalu, te velika talijanska zvijezda Domenico Modugno u alternaciji na Veceri internacionalnih izvodjaca iste godine. Pjesma je odnijela gotovo sve znacajnije festivalske nagrade tog ljeta, bacivsi u sjenu cak i favorita festivala Arsena Dedica, koji se 1969. pojavio sa kasnijim evergreenom "Vracam se".
 (Haris Alijagic @ 2005-08-22)

Jesi siguran da je u alternaciji pjeva modugnio?!
koliko ja znan bio je to claudio villa.
... inace, pjesma je, osim na lp ploci st festivala, izasla na single ploci zajedno sa 'finili su, mare, bali'. (usput @ 2006-03-16)

Autori pjesme su pokojni Nikica Kalogjera i Ivica Krajač, a pjesmu su na festivalu Split 69 pjevali veliki TEREZA KESOVIJA i CLAUDIO VILLA. (Slon @ 2006-07-21)


A je, je, ispricavam se zbog ove male, nenamjerne omaske. Pjesmu su u alternaciji pjevali velika Tereza i jos veci Claudio Villa, on naravno na talijanskom. Villa je snimio takodjer i singlicu, gdje su na jednoj strani bili "Il tuo mondo" ("Nono, moj dobri nono"), a na drugoj spektakularna balada "Un anno in più". Plocu je objavio talijanski nakladnik Cetra. (Haris Alijagić @ 2006-12-09)
 

Нема коментара: