четвртак, 12. новембар 2015.

EX-YU ličnosti: Ljuba Moljac


Vrh (03. mart 2004):
Ljuba Moljac nas je zasmejavao tekstovima koje je napisao većinom 
Miljenko Žuborski poznat po tome što je pisao za "JEŽ", a i bio profesor psihologije u hemiskoj skoli,a meni razredni staresina.
Divan čovek!

UroŠ Bg (02. avgust 2004):

Nos veliki kao truba 
pozdravljava vas Moljac Ljuba!

 
Расејан (28. novembar 2004):
Из публике му неко довикне "Магарац!"... а он ни пет ни шест, окрене се према типу и каже "Мило ми је, Љуба Мољац".

Кад је филм "И Ти" био популаран, изјавио је да "више нисам Љуба Мољац, сад сам Ванземољац".

Mirjana (11. decembar 2004):
A svojevremo je pričao kako će ga Milak Babović prenositi kad umre:
"Za gledaoce koji nemaju televizor u boji, Ljuba je delimicno žut i prilično krut."

On je nas prvi "stand-up comedian".

Alex Wolf (20. jun 2005):
Sećam se početka jedne njegove tačke:
"Dobro veče dragi gosti,
izgarajte od radosti.
Finoća mi ćutat' ne da,
pozdravjam vas sve od reda:

disk džokeje, dobre pičke
i zvanice umetničke.

Jelo, piće, sve imate,
jebite se kako znate."

... "pa, ako sam Ljuba Moljac,
nisam sexualni dobrovoljac."
Kockica (16. jul 2005):

Sećate li se njegove priče o fudbalskoj utakmici između Yugoslavije i Nemačke pred sam početak Drugog svetskog rata? Ili njegovog prevoda Hamleta?
Mislim da sam ga poslednji put video u Makarskoj u kampu 1979 ili 1980 godine.


Damir, Zgb(03. mart 2006):
Ako niste znali, vodio je emisiju koja se zvala "Frka".
Ljuba Moljac nažalost pokojni, zvao se pravim imenom Miodrag Andrić.
A umro je u čudnim okolnostima : glumeći u jednoj predstavi jednostavno se srušio na pod. Ljudi u gledalištu su pomislili da je to još jedna njegova šala, ali poslije se ustanovilo da je ustvari imao srčani udar koji ga je stajao života !


Boba (18. avgust 2006):
Stari dobri Moljac.
E, nema više takvih...

by drut@ (25. decembar 2006):
Svaki dečko s Brača
važi za jebača.

Pršti pršti bela staza
neko jebe deda Mraza...

BG_ABROVI (12. februar 2007):
Originalno se zvao LJUBA CMOLJAC zbog neviđenih sexualnih kvaliteta koje je posedovao


Žile (19. novembar 2007):
Miodrag Andrić alijas Ljuba Moljac inače moj lični prijatelj, imao sam tu čast i zadovoljstvo da ga upoznam davnih `70-tih na "Mašincu "u NS gde je često gostovao.
Život je kasnije hteo da nas poveze(estradno) jer ja sam svirao u to vreme u jednom od najpopularnijih bendova i lutao po celoj bivsoj Jugi i svetu a Ljuba nam je bio gost na koncertima.
Putujući proveli smo mnogo besanih noci jer on nikada nije spavao dok nas je autobus vozio kroz noc (nije smeo da zaspi) da ne bi to uradio i vozac.
Mnogo sam voleo tog coveka i sada u trazenju tekstova Miljenka Žuborskog uguglovao sam stranicu koja me je vratila 20-tak godina unazad.
Molio bih bilo koga ko poseduje od Miljenka Zuborskog knjigu pesama na 2 lista ili ti 4 strane (to su 2 lista malo veca od formata A4),da mi se javi na: ....

Ana @ 2009-01-22
Ja sam čuo da je sada Gay, satire se od kurca. Peder matori...

Radule @ 2009-07-12
Žile,
A u kojoj grupi si svirao?
Ana,ili koji si djavo,bezi do gradske bolnice... Živci su ti popustili!!

Duka @ 2009-08-27
Smrt Ljube Moljca:
Bila je to neka putujuća predstava komičara, od mjesta do mjesta, koja se dokotrljala do Gline. Sala Spomen-doma dupke puna... nova omladinska TV Glina snimala po gledalištu, a možda i predstavu (bilo bi jako zanimljivo ako je postojao snimak te nedovršene predstave i ako je sačuvan).
Predstavu je izvodio krem YU-komike (Minimaks, Jova Radovanović, Ljuba...). Ljuba je kao drugi ili treći po redu izvodio svoju tačku. Stigavši skoro do kraja, upravo je objašnjavao kako na scenu treba da iziđe jedan sa velikim nosem (Radovanović) i - srušio se poput svijeće.
Najprije tajac, 15 sekundi, a kako se Ljuba nije micao, počeo je, istina blag, aplauz. Prošao je čitav minut dok su njegovi drugovi izašli na scenu i iznjeli ga. I ovo je propraćeno jednim manjim aplauzom. Kad je ponovo izišao Minimaks, sve je bilo jasno: "Ljudi, ovo je ozbiljno, ima li koji doktor u publici?" predstava je naravno prekinuta...
Ljuba je hitno prevežen u glinsku bolnicu, a zatim za Zagrab, gdje je i konstatovana smrt (kasno uveče ili tokom te noći). Praktično, kliničku smrt je usred moždanog udara doživio na pozornici...

Marko @ 2009-12-21.
Cijela moja obitelj je plakala od smijeha preslušavajući audio kazetu gdje on priča kako je bio veliki nogometaš "onomad u staru Jugoslaviju". Ljudi moji, ja tako nešto smješno još nisam slušao, lik je bio totalni genijalac. Znam samo da smo je bjesomučno preslušavali skoro godinu dana. To je bila originana audio kazeta od moga prijatelja iz osnovne. Šta bi dao da to ponovno čujem ili barem da znam naziv, mislim da je to bio format radio monodrame ili nešto slično :)) Još danas se sjećam par fora, nije baš skroz točno ali... "Kada sam došao onomad u Grčku tamo su me zvali Veliki On. Na televiziju su ovako obaveštavali: Veliki On je u vašem skromnom gradu, izađite blagovremeno sa zastavice i sa cveće i da se na vreme snabdete s autogrami" LOOOOOOOL, ili npr. kada je igrala Stara Juga i naci Njemačka: "Hitler arlauče, štipa Evu Braun, Ribentrop manji od makova zrna..." ili protiv Brazila na stadionu Marakana, a svi došli vidjeti njega: "Reflektori, Popkatepetli, Greta Garbo leškari u ložu, Čerčil se češlja sa maramicom, gledalaca 200 hiljada vani pola miliona, nadaju se ljudi - biće karata"....gospodine Miodraže pa mislim stvarno, odakle vam tolika duša :)))))

(izvor -- LEKSIKON EX-YU MITOLOGIJE)

Нема коментара: