среда, 18. фебруар 2009.

Sa foruma: Zdenka Vučković

Zdenka Vučković Oblak, poznatija mnogima bez muzevog prezimena Oblak, je meni super pjevacica. Njen glas, aaaaah njen glas puno toga mi znaci!
Volim neke njene pjesme: Zagreb, Zagreb, Zeko i potocic ( ), Gdje su dani ti... I da ne nabrajam jos koje pjesme jer cete me cudno gledat sa upitnikom iznad glave.
Vecina nas najbolje zna upravo pjesme koje sam ja gore nabrojio i jos mozda Moja mala djevojcica gdje pjeva u duetu sa Ivom Robicem.
Kaj vi velite na ovu staru koku? Mene ona podsjeca na jedan stari Zagreb, jedna druga vremena i ima mi izrazito nevin glas. Ima je u imeniku pa je planiram potrazit na proljece, uz Kačinu pomoc. Da je mladja 40 let zenio bi je.
U biti njen glas me ocarao u ovoj pjesmi: www.youtube.com/watch?v=h2jah--SzWw
Jako mi je slatka u toj pjesmi, a vama? Mislim, ima tu i starijih pa mozda ih ovo dirne u nostalgican kutak srca. Evo kaj Youtube izbaci kad se upise Zdenka Vuckovic:
www.youtube.com/results?search_query=zdenka+vuckovic&search_type=
Nekad je bila najtiraznija Jugotonova zvijezda. Ali ko se jos sjeca Jugotona?! (SA foruma OPP, komentarisao: Marciano - moderator - Ovisnik)

Нема коментара: