уторак, 13. јануар 2015.

Baš me briga za svet...


1.
Pitanje:
Da li neko zna kako se zove pesma iz filma "Kad budem mrtav i beo" koju uživo izvodi neki bend, a peva devojka sa plavom kosom? Reči pesme su sledeće:
"Prokleto srce,
to srce koje pati
voli te više, više od bilo kog
al ti to ne znaš i nikad nećeš znati
jer srce čuva tajnu bola svog..."
Posle kaže Džimi Barka: "Ko je ova svraka..."

Odgovor:
Mislim da je reč o Tamari Šarić, ako pričamo o onoj devojci koja je pevala na audiciji. Inače, Tamara Šarić je imitirala najpopularniju ''drekavicu'' i ''šiziku'' tog vremena, Ritu Pavone...

2: 
TAMARA ŠARIĆ

- Moj lilihip (my boy lollipop)/necu vise da brinem (see you later aligator)/bas me briga za svet (che m' importa del mondo)/samo ti (solo tu) 7"EP (PGP RTB 196?)

3.
"Omladina 65", Subotica, 1965. god.
Nagrade stručnog žirija:
1. Zvonko Čulina - "NAŠ DAN" (Izvodi: Biserka Spevec)
2. Jovan Adamov - "NEDOVRŠENE MISLI" (Izvodi: Ivanka Pavlović)
3. Marko Tipurić - "OČI NEBA" (Izvodi: Blaga Petreska)
(....)
Nagrada za najmlađeg izvođača:
* Tamara Šarić

4.
 Neko ko je 1965. god. bio najmladji i najperspektivniji, 2008. godine je zaboravljen. Zaboravljen forever.

5.
Baš me briga za svet
Kada ti si kraj mene tu
Ja ne tražim sad ništa osim
Dragog pogleda tvog
Vise ja nisam tuzna
Jer sam pronašla tebe tu
Priđi pridji i sapni nežno
Da ces ostati moj.
Zagrli me sad nežno
Ljubavi moja
Jer prolaze dani
O ljubavi moja
Zelim bit uvek ljubavi moja
Uz tebe...

Нема коментара: