уторак, 21. октобар 2008.

Anneke Gronloh - WLADIMIR

Još jedna pesma iz šezdesetih godina koju već danima preslušavam...
Sa zadnjeg omota ploče moguće je "pokupiti" neke podatke o pevačici. U tekstu se tvrdi  da je Anneke u to vreme bila velika evropska zvezda.

Možda ste negde i čuli sledeće stihove:

"Uz te balalajke zvuk
i uz mandolina pesme
sedi tužni Vladimir
napušten sam, napušten sam..."


Pesma je otpevana na da tako kažem "iskvarenom" srpskom jeziku budući da je pevačica Holanđanka. 
 
U njenom izgovoru reč "napušten" pre zvuči kao "napuštan". Ali, priznajem, da njeno pevanje ima određeni šarm. Simpatično je.

I kada već niko osim nje na EX-YU prostoru nije otpevao ovu pesmu (Wladimir) dobro je da postoji i u ovoj verziji.

A sada poslušajmo pesmu!




2 коментара:

Raderford је рекао...

Plocu sa ovim pesmama posedujem i mislim da bi mogla i danas da se slusa kao "normalna"!
Srdacan pozdrav
RAdovan

Mirjana Stanimir је рекао...

Drago mi je da je postavljen ovaj snimak, secam se ove pesme, kao dete sam je slusala i ostala mi je jos uvek u secanju.