уторак, 29. јул 2014.

POTRAŽI me u predgrađu...

Potraži me u predgrađu
(Z. Runjić-D. Britvić)

Ova dvorišta puna neba i ptica
uđu, ko muzika stara,
nekud duboko u nas
i tu uvijek ostanu.

Tu nas čekaju davno poznata lica.
Jedan je kuštravi dječak
uvijek u proleće tu,
ti znaš zašto dolazi.

Tko je nekada nosio
prvo sunce po dvorištima,

nikada sasvim ne ostavlja
ovaj žvot u predgrađima...
Potraži me u predgrađu,
na ulici, na raskršću,

gdje ti je jorgovan rasuo perle,
gdje nam je proleće dotaklo usne
i pobjeglo.

Potraži me u predgrađu,
kraj vlakova što prolaze,

bićemo sami u svitanje dana,
bićemo sami u pjesmama ptica,
ko nekada.

Drijemaju jedra od rublja i cvijeća,
čekaju vjetar da nekuda plove.

Čuješ li - naše nas predgrađe zove,
traže te kuće i ulice stare.
Potraži me u predgrađu,
poljubi me u sjećanju,

bar onih sati kad ostaneš sama,
ako me sada još imalo voliš –

potraži me.

Ti nemaš prsten sa našeg venčanja,
al' pamtiš streju na kraju grada,

bez mnogo cvijeća, bez vela i zlata,
bila si lijepa i sretna ko nikad.

Нема коментара: