уторак, 12. август 2008.

Radmila Karaklajic, dve pesme

Anđelina, zumba, zumba - Radmila Karaklajić

Moje more svaki dan
nosi ceznje sveta mog
misli plove, nezno plove
tada masta mene zove
Osmeh sunca budi grad
dok sa rive cujem glas
Andjelina, Andjelina
zovu me na rivu s njima
Ulica mala, primorski
je ovo kraj
ulica mala, svaka pesma jedna zelja
Ulica mala, gde ja
radim celog dana
mmm, Andjelina, o sinjorina
zovu momci kraja mog
Cesto cujem, cujem glas
dodji, dodji ti uz nas
Andjelina, Andjelina
zovu me na rivu s njima
Sunce sija, vetar carlija
tada misli morem plove
neka radost mene zove i ja radim veselo, Andjelina
Kad se jutrom sunce vine
bakalare nudim divne
rakove i skoljke sive
kupite ih, kazem ja
Cim se smire valovi plavi
padne noc, tu smo mi
svi instrumenti oko nas
Tad u moru mesec igra
to je pesma grada mog
O mama, zumbazumba bakalar(3x)
Zumba, zumba(2x)
Zumba, zumba, bakalar
Cim se smire valovi plavi
padne noc, tu smo mi
svi instrumenti oko nasi u moru mesec igra
to je pesma grada mog

Нема коментара: